Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

26.05.2015, 08:55

Chrysler 300c Straight Pipes inkl. X-Pipe

Hallo zusammen

Ich möchte mein meinem Chrysler Straight Pipes mit einer X-Pipe verbauen (d.H ohne Mittel- und Endtöpfe). Falls mich die Polizei erwischt, mit was für einer Busse muss ich ca. rechnen und kommen da noch Verzeigungen oder Anzeigen?

Gruss

Ju-52

Profi

Beruf: Gesundheitsbranche

• Nachricht senden

2

26.05.2015, 20:04

erschtens bringt da nüt user unnötige lärm und ev. ds Risiko das mer de check abgit. ;)

e bekannte het ds änleche am e 1-er polo (wo no kei kat het gha) gmacht , de het e gruppe A drunder boue . , wo vor und esd drinn het gha.
de hesch ghört bevor ne gseh hesch , und het praktisch ke leischtig meh gha^^ plötzlich heter wieder di oriniginali drunder gha , i denk er het es rendezvou mit de grüene gha :D
weiss das ned ds gliche outo isch , aber chunnt uf ds gliche use :P

3

28.05.2015, 07:15

Ig möchts au nid in erster Linie wäge Leistig mache sondern füre Sound echli z'verändere ;)

Ju-52

Profi

Beruf: Gesundheitsbranche

• Nachricht senden

4

28.05.2015, 16:50

Füre de Sound chunnt mer borla, Magnaflow, .. i sinn . Wies mit CH Zuelassig usgseht weissi ned, do es paar bispiel ;)

Corsa-Exhaust

Flowmaster

5

29.05.2015, 06:49

Joo aber muesch halt luege das si beides 5.7L V8. Magnaflow hani mau dranne gha bi eim zum luege wis tönt u viel meh isch do nid. Mit Straight Pipes uvem 3.5L dönts ganz wenig Agressiver und lüter als bimne 6.1L vo dem här wärs super ;)

CH-Zuelassig bechunsch für Chrysler weder vo Magnaflow wie au Borla. Auso es git fasch keini "Legale" ahlage ah dem Auto...

6

29.05.2015, 12:11

känne eine wo sowas luschtigs verchauft :)

er hät sin 3.5 chrysler weg.. hät jetzt än srt8

cha ihn fröge öb ers no hät ;)

7

02.06.2015, 12:49

Wär super und wenn eppis weisch lahs mich la wüsse ;)