Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

01.12.2007, 17:00

Soundanlage für Golf 4

Hey zusammen

Also ich habe einen VW Golf 4 und will mir jetzt eine Soundanlage einbauen.
Könnt ihr mir da irgendetwas empfehlen? Habt ihr mit irgendeiner Anlage gute
Erfahrungen gemacht bei einem Golf 4?

Desweiteren wollte ich fragen, ob man irgendwo eine Anleitung findet, was man da alles genau machen muss. Ist die bei der Anlage schon dabei oder muss man die Anlage selber ohne hilfe einbauen können?

Bin handwerklich nur teilweise geschickt, habe vom inneren des Autos nicht so viel Ahnung.

Gibt es Läden (Z.B Media Markt) welche mir die Anlage nach dem Kauf gleich einbauen würden??

Vielen Dank für eure Hilfe.

2

01.12.2007, 17:26

melde dich beim member AMS ;)

greenstan99

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

3

01.12.2007, 17:59

Probier doch mou öppis säuber.Git Tonne wies Infos im Web u süsch gits gueti Froe, wo dir gholfe wird. Wirsch drzue lehre u de klappet das 100%ig.

Isch leid, dass eim hiä immer empfohle wird, grad diräkt zum Händler z'go!!! Isch nur ganz WENIG uffällig!

4

01.12.2007, 18:17

Ich han im Inet schochli gluegt, han bi google mal Soundanlage einbauen igeh, isch nöd soviel use cho.
Aber easy merci für d'hilf

306er

Profi

Beruf: Automatiker

• Nachricht senden

5

01.12.2007, 18:22

Zitat

Original von greenstan99
Probier doch mou öppis säuber.Git Tonne wies Infos im Web u süsch gits gueti Froe, wo dir gholfe wird. Wirsch drzue lehre u de klappet das 100%ig.

Isch leid, dass eim hiä immer empfohle wird, grad diräkt zum Händler z'go!!! Isch nur ganz WENIG uffällig!

also bi dem wo er da suächt ischs warschindli besser zerscht mal zumä händler gaa...chasch ja dä di 2. sälber machä...

sust au na z empfehlä dr member samir...det chasch wännd luscht häsch au chli sälber mith$lf$ und zuäluägä

6

01.12.2007, 19:22

Mini erfahrig isch dasses theoretisch eifach isch aber eifach e huere murx.
Aber mit geduld isches machbar. Bi ke profi aber chönt ou chli tipps gä.
Eifach frage. MFG
Motorrad unser geheiligt werde dein Motor
dein Speed geschehe wie auf der Landstraße so auch auf der Bahn
unser täglich Benzin gib uns heute und vergib uns unsere Tempoüberschreitung
wie auch wir vergeben unseren langsamen Autofahrern und fahre uns nicht in Polizeikontrollen sondern erlöse uns von den roten Lichtsignalen den dein ist die Straße und die Schnelligkeit in Ewigkeit - Amen!!!

7

01.12.2007, 20:02

ich würde dir raten einen fachhändler zu kontaktieren.
es ist nich einfach eine gute und natürlich preislich auch optimale anlage
zu finden. und wen du keine erfahrung hast erst recht.
es gibt eben die anderen die es selber probiren und verstärker oder auch lautsprecher in die ewigen jagdgründe schicken und dann ist natürlich der verkäufer schul. daher zum fachhändler der wird dir sicherlich erklären was einfach und
ohne grossen aufwand möglich ist einzubauen. dann kannst du immer noch entscheiden ob du es selber probieren möchtest oder einbauen läst.

in einem golf 4 ist viel möglich, beispiel bei einem der keinen subwoofer haben wollte weil er den platz benötigt. in den vorderen türen 20 cm lautsprecher koax.
und in den hinteren türen 16.5 cm kompo das alles an einer 4 kanal wenig aufwand geile leistung und kein stauram verloren.

mfg

swisspower

Schüler

Beruf: Chauffeur

• Nachricht senden

8

01.12.2007, 20:02

also soundalag golf 4 isch en murks

ohni ufbau zmache muesch ufd ibautüfi ufpasse

denn muesch 4 ibaurahme fürd lutsprecher ha

die originale sin gnietet

muesch die ganze türe usenand neh

usw usw usw

chasch die au bi mir melde weiss auch wies geit
Shawn Michaels beim Wrestlemania match
"With tears in his eyes, Flair implored HBK. And with a whisper of "I'm sorry ... I love you," Michaels turned out the lights on Flair's legendary career."

zuercher

Anfänger

Beruf: Angestellter

• Nachricht senden

9

01.12.2007, 20:57

Ich het süscht au bimene 4er scho parmal öpis ibaut.. wend hilf oder Frage häsch => PN

Gruss zürcher

greenstan99

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

10

01.12.2007, 21:03

@ 306er: Genau das miter 2. Alag säuber mache isch fautsch. Bir 1. söu är chli usprobiere u sech gwüssi Sache aeigne. Drum säuber mache.

Lue mou di Dütsche a! Di boue äs ganzes Huus säuber u mir Würtschlis ir CH chöi nid mou ä LS säuber verkable!!?
Chli me Initiative anstatt HÄNDELR bitte!

@PuntoRacer24: di Asatz fingi super. Mir si doch hiä do, für enang z'häufe u nid abzocke wi's grad vor sech geit. Mite richtige Maschine isch aues nur haub so wild.

Xantia

Zitat

es ist nich einfach eine gute und natürlich preislich auch optimale anlage

Für das si mir hiä. Teu kenne sech rächt guet us u chöi säge was wieviel darf choschte.

Zitat

und wen du keine erfahrung hast erst recht.

Wieso ersch rächt???? Me cha aues lehre. Isch no ke Meischter vom Himmu gfaue.

Zitat

es gibt eben die anderen die es selber probiren und verstärker oder auch lautsprecher in die ewigen jagdgründe schicken und dann ist natürlich der verkäufer schul.

Gseht das nach baschtlet us? Ha vor 2 Johr mit car-hifi agfange u hüt drücki 150dB. Ha während dere Zyt genau 1 Sub zerstört. Ä Stelth....gloube sött klar si wieso.

Zitat

daher zum fachhändler der wird dir sicherlich erklären was einfach und

Ke Händler het luscht ame Typ öppis z'erkläre u näre nüt z'verchoufe....süsch nenn mir eine u i wirdene belagere mit Jitter-Effekt u Abstahlcharakteristike.

Zitat

in einem golf 4 ist viel möglich, beispiel bei einem der keinen subwoofer haben wollte weil er den platz benötigt. in den vorderen türen 20 cm lautsprecher koax.

Sorry, aber di Ahnig vo Car-hifi isch grad mou dütlech beschränkt. We so öppis wosch mache, bousch z'Combo ganz sicher nid hinge i! Bringsch viel höheri u vorauem qualitativ besseri Musig häre, we z'Combo vore ibousch. Isch ä Grundregle u sött me scho wüsse! Wo tuesch d'Amp häre? Türe? We Bass unger ine wosch, nimsch äs Combo mit höcher Mms u losches bis 45Hz lo loufe u guet isch. Besser no ä Kikcker u seperat ä Tmt. Wär scho ä gueti Müglechkeit. Vore äs Combo u hinge ide Türe je ä Kicker.

@swisspower: Hesch scho mou äs outo gha, wo keni Murkse hesch gha? Gits nid!
60mm sött grad ine go u da gits scho sehr gueti system. Usserdäm woisch z'Problem am Ufbou? Ringe muess är eh drunger tue. Ä Dose Spachtu, Schliefpapier, 4 Ringe u Schrube, ä nöie Bitz Läder + Kläber u scho hesch aues wases brucht.

Gruess Jerry

PS: bi mim Chare het bis hüt no kei einzige Händler d'Finger o nur 2 Mintue drinn gha!

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »greenstan99« (01.12.2007, 21:06)

swisspower

Schüler

• Nachricht senden

11

01.12.2007, 21:18

jup ersch gestert en audi tt

innert 10 minute radio gwechselt ohni gross azpasse müesse

eifach herrlich

jup und derzue 2 linki händ denn chunts guet hrhrhrhr
"With tears in his eyes, Flair implored HBK. And with a whisper of "I'm sorry ... I love you," Michaels turned out the lights on Flair's legendary career."

greenstan99

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

12

02.12.2007, 03:41

We z'richtige Material verwütschisch isch so öppis eifach und ohni Komplikationene machbar.

Bi eigentli me drvo usgange, dass i vore Komplettalag gred ha. Aber swisspower zustimm :335:

swisspower

Schüler

• Nachricht senden

13

02.12.2007, 12:19

also komplettalage sind IMMMMERRRR murgs

der einti meh murgs de ander weniger murgs

han de impala vom Griot müesse Frequenzweiche wechsle vore ide Türe

obermurks

han en evo 7 da gha und isch no recht easy gsi

golf 4, 3 türer geit grad no

golf 4,5 türer no comment hrhrhr

nei scherz wie scho de GS99 gseit het wends richtige material hesch geits süsch halt murks agseit wend hochtöner nid id originale ussparige passe usw usw usw.

Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von »swisspower« (02.12.2007, 12:20)

14

02.12.2007, 18:00

okey merci viel mal für euri Antworte.

ich wird da sicher au no mal en Kolle bizieh, wo chli meh ahnig het als ich.

Schlussendli mit Aleitig und so sött das zmache si. Wämmer nüme nah chunt, chamer immer no zum händler gah, ohni es risiko i z'gah.

greez

15

02.12.2007, 21:54

nid bös gmeint swisspower aber die alag wo i däm impala isch isch jo au murks!

@greenstan

Muesch di halt mol im nä aständigä hifi forum amälde dört chasch über dini jitter-effekt etc. diskutierä!

http://forum.m-eit-audio.de/

chani nur empfehlä! dört gseh au öppä ganz strubi sachä!

@Donestevan

Also i dinnerä situation würdi ganz klar zum nä fachhändler go, hesch am schluss eifach mehr devo! AMS isch sicher einä vo denä wo am vernünftigschtä und mit dä gröstä erfahrig isch! chani nur empfehlä!

greenstan99

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

16

02.12.2007, 21:55

So gfauts mir!!! Isch di einzig richtig Vorgehenswies. U am Schluss chasch no säge, dass du das ganze säuber gmacht hesch u scho stiegt di Respektfaktor *10.

Gruess Jerry

PS: we Froge hesch...mir si da.

Ke Angscht. 90% vo mire Forezyt bi i bi http://www.hifi-forum.de. Gfaut mir besser aus z'Klangfuzzi, da i dert paar Kollege ha. Ha eifach mou dänkt i lueg mou ines CH-Forum. We i aber gseh, wi ir CH abzocket wird, isch das für mi ein MUSS so Komentare ab z'gä, da mi das ziemlech ärgeret.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »greenstan99« (02.12.2007, 22:00)

swisspower

Schüler

• Nachricht senden

17

02.12.2007, 22:07

Zitat

Original von Eisbär
nid bös gmeint swisspower aber die alag wo i däm impala isch isch jo au murks!

@greenstan

Muesch di halt mol im nä aständigä hifi forum amälde dört chasch über dini jitter-effekt etc. diskutierä!

http://forum.m-eit-audio.de/

chani nur empfehlä! dört gseh au öppä ganz strubi sachä!

@Donestevan

Also i dinnerä situation würdi ganz klar zum nä fachhändler go, hesch am schluss eifach mehr devo! AMS isch sicher einä vo denä wo am vernünftigschtä und mit dä gröstä erfahrig isch! chani nur empfehlä!

@eisbär??

hesch dri glueget?? wenn nid

klappe zu affe tod

greenstan99

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

18

03.12.2007, 01:03

@swisspower: Was meinsch mit "klappe zu affe tod" ? Isch doch äs super Forum!!? Oder wär weiss hiä scho wieviel Volume ä AA25G brucht? (i weisses zwar, aber nur dank dene liebe Kollege vom Forum. Si 120ml) Dert isch so öppis Alltag!

Dert hets 20* meh kompetänti Lüt aus hiä, wo Sache kenne, wo du no gar nie hesch ghört. U dr Markt isch dert o vieu besser: Grösser, Priesbewusster...richtig schöne Wettbewärb, nid so wi bi üs.

Klangfuzzi isch vom Ufbou här nid ganz so top wie hifi-forum. aber finge tuesch beidne ort sehr gueti Lüt.

Gruess Jerry

greenstan99

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

19

03.12.2007, 01:08

@swisspower: oder hesch du jetz impala-Alag gmeint?

Sorry, muess am Eisbär rächt gä, was diä Alag abelangt (kenne se zwar nid würkli guet). Jedefaus vor Komponänte-Wahl (das wome gseht) hauti weni. Eyebrid wär ä einigermasse gueit Istiegermarke wesi weniger würde choschte. Me aber de würkli nid. Git besserei Sache zum gliche/günschtigere Pries.

Greeze

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »greenstan99« (03.12.2007, 17:53)

Calibra4x4

cardealer

Beruf: Versicherungs-Hengst

• Nachricht senden

20

03.12.2007, 10:17

@greenstan

diä dütsche bauet es huus sälber und d'schwizer gar nüt, ich glaub du häsch eifach zvill TV gluegt alte ;)

und vo wäge 150DB drucke, was seit dinere Meinig nah das us dass dini Alag 150DB druckt? da heisst no lang ned dases au tönt im Auto, mitere rächte endstufe und eme media markt subwoofer druckt jede tubel 150DB wenn mich frogsch.

also ich find wenn mer kein plan hät gaht mer lieber zum händler und laht sich berate. Usserdem gits händler diä gäbet dir d'sache so günstig dass sälber chum no luft zum atme händ ;)

also ich finde das diä besser lösig weder eifach mal material chaufe und öpis zämewurschtle, schlussendli bisch unzfriede und gasch denn glich zum händler nomal was richtigs go chaufe. Ha bi mini 3 erste Autos sälber d'Alag ibaut (also inebastlet besser gseit), würdi hüt nüm mache, ha lieber en professionelle ibau und gueti ware verbaut wo aständig tönt.

das wär mini meinig zu dem thema. aber jedem isch schlussendlich selber überlah was er/sie macht.

Gruzz