Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

Hyundai_Coupe

Anfänger

• »Hyundai_Coupe« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Automechaniker

• Nachricht senden

1

14.01.2011, 00:09

Car PC

Hallo habe jetzt mal ein wenig im TF rumgesucht...aber fand irgendwie niergends einen Thread über CAR-PC's was haltet ihr davon? Habt ihr selbst einen eingebaut? bin eben am überlegen ob ich in mein Hyundai einen einbauen soll... Wo sind di nachteile? wie sieht es preislich aus? Bitte sagt mir doch eure Meinungen...und falls es diesen Thread schon gibt...dann tut es mir leid aber fand ihn nicht...

_samurai_

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

2

14.01.2011, 07:13

Ich bin momentan am Iibau vo eim. Isch eigentli alles parat nur isches momentan so Kalt, dass d Halerig fürs Display ned so recht wott ushärte. Das isch z einzig womer no fählt nah bini mit iibau eigentli fertig. Wird natürli denn bebilderet^^
Gute Fahrer haben die Fliegenreste auf den Seitenscheiben." (Walter Röhrl)

Hyundai_Coupe

Anfänger

• »Hyundai_Coupe« ist der Autor dieses Themas

Beruf: Automechaniker

• Nachricht senden

3

14.01.2011, 08:12

ja würd mi freue und vo wo heschen gholt? wie tüür ischer gsi? was sind so d merkmal vonem? harddisk, ram, wifi? etc...?

4

14.01.2011, 08:14

Zitat

Original von _samurai_
Ich bin momentan am Iibau vo eim. Isch eigentli alles parat nur isches momentan so Kalt, dass d Halerig fürs Display ned so recht wott ushärte. Das isch z einzig womer no fählt nah bini mit iibau eigentli fertig. Wird natürli denn bebilderet^^

tönt schomal guet :)

ich würd säge s wichtigste isch das er en flashspeicher hed (kei hd) und daser schnell ufstarted (nur so mal in rum grüert)

han mer eigentli auscho eine welle ibaue, aber han no keis guets objekt gfunde wo ide grössi nid übertribe isch zum ibaue :(
Leichtbau Carbon Shop
https://roellin-racing-shop.ch

_samurai_

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

5

14.01.2011, 08:25

I bau so Sache selber.

Bstellt hani natürli bi Digitec er bestahd us folgende Komponente:

MoBo: NM10-DTX B INTEL NM10 MDTX ATOM D510
Systemdisk: Disk2Go SAGITTA SSD 128 GB
Datendisk: HDD SpinPoint M7 2.5" 640GB
RAM: Corsair Twin2X DDR2-800 2x 1 GB
CD LW: Samsung Slim-WriteMaster
PSU: M4-ATX
TFT: CTF700-SH V2 - VGA 7" TFT

OS bini mer noni ganz im klare.

Einersiits wär windows mitme kuhel forntend rächt praktisch, also mit Road Runner oder cPos oder so. Aber leider chönd die all nid alles won ich mir wünsche.
I bin Momentan mit Android und MeeGo am Experimentiere.

Zum Starte hani mit mim Windows XP usm Standby 4 Sekunde. Mis Ziil isch schlussendlich 6 Webcams dra z betriebe, GPS und vor Allem Musig. Aber d Musig wotti übersichtlich wiemers usm MP3 Player kennt. Also uswahl nach ID3 Tags (was die Entwickler ergendwie huere nid druffe hend.. kA wieso..). Han etz no Hyperdash agluegt, das lauft recht suber.

Aber wenns so wiitgahd entwickli öbbä selber öbbis, gahd mer alngsam ufe Sack dass nix so isch wienis wott.

WLAN hani theoretisch, wirdi, falls möglich irgendwie uf mini Heckschiibe-Antenne zieh. Uf jede Fall wirdi no en SIM-Karte verbaue für Flatrate surfe.. muhaha.

6

14.01.2011, 10:02

tönt guet
aber HDD..
ich profezeie der das das nid unendlich lang guet wird gah..
wie machsches mid de chüelig? ade motor chüelig agschlosse? :) das wer natürli für di herte sieche :) und den transparenti schlüch und floreszierends fluid id chüelflüssigkeit inelah.. :) das wär mal geil :)

em beste machsch eifach selber es html5 GUI und lasch das uf DSL (damn small linux(ca 50mb)) natürlich im fullscreen mode.. de cha nid viel schief gah.. :)

bruchsch ächt no en 24port switch für in kofferrum? :) ^^

wlan findi interessanti idee , und au das mide sim charte, aber da machsch gschider midm handy en hotspot und gasch den midm auto dri.. fänd ich jetzt gschider..
ah ja wie machsches midm strom, hesch es 12v netzteil, oder machsches mideme 230v umwandler?
Leichtbau Carbon Shop

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »blackbini« (14.01.2011, 10:03)

_samurai_

Fortgeschrittener

• Nachricht senden

7

14.01.2011, 10:27

HDD chund guet, die wird dämpft glageret. Evtl sogar flüssig, das wür rocke.. haha :D
Aber i kenn Lüüt wo scho sid Jahre mit sore HDD umefahred und wenn si id Luft gahd au egal, wird sobald i id Garage fahre per WLAN Synchronisiert (det isch nur Musig druff).

ds Ganz wird hinter GFK verpackt, und mit PC-Lüfter küält (Verstärker heizt ebe au no chli) wobii d Wärmi sehr grind isch wo abgäh wird.

I Pack wahrschinlich, eifach wells sich fürn rechte Nerd so ghört, 'n chline 8 Port Switch in Kofferrum :D

Natel willi eigentli möglichst nid dri iibezieh darum machis direkt ir Maschine, immer mit der Hoffnig das direkt ad Auto-Antenne chönnä z henke.

PSU isch en 12V mit rund 400Watt. Wird per Remote gschalte und isch programmierbar. Also chan sägä, söll nachm abschalte no 'n Halbstund laufe oder söll sich nachm Starte ersch nach 1 Minute iischalte.

s Praktische a dene bestehende Programm isch ebe, ds si no en OBD-Abindig hend. Das wür huere rocke :D

8

14.01.2011, 11:33

Zitat

Original von _samurai_
HDD chund guet, die wird dämpft glageret. Evtl sogar flüssig, das wür rocke.. haha :D
Aber i kenn Lüüt wo scho sid Jahre mit sore HDD umefahred und wenn si id Luft gahd au egal, wird sobald i id Garage fahre per WLAN Synchronisiert (det isch nur Musig druff).

ds Ganz wird hinter GFK verpackt, und mit PC-Lüfter küält (Verstärker heizt ebe au no chli) wobii d Wärmi sehr grind isch wo abgäh wird.

I Pack wahrschinlich, eifach wells sich fürn rechte Nerd so ghört, 'n chline 8 Port Switch in Kofferrum :D

Natel willi eigentli möglichst nid dri iibezieh darum machis direkt ir Maschine, immer mit der Hoffnig das direkt ad Auto-Antenne chönnä z henke.

PSU isch en 12V mit rund 400Watt. Wird per Remote gschalte und isch programmierbar. Also chan sägä, söll nachm abschalte no 'n Halbstund laufe oder söll sich nachm Starte ersch nach 1 Minute iischalte.

s Praktische a dene bestehende Programm isch ebe, ds si no en OBD-Abindig hend. Das wür huere rocke :D

das mid de garage und em synce isch absolut hammer ide^^ nur de müster ja no laufe wenn de charre abgstellt isch.. guet mid dem psu dings gicht das demfall scho, aber isch halt au sone sach.. weg baterie und so..
chasch ja das neue system nachebaue wos scho für elektro autos entwickled hend, sone bariere so z säge, wo den midem auto "dri" bzw dra fahrsch und den per induktion d baterie lade chasch :)
oder en bodeplatte gicht natürli no chli meh ab.. aber halt steischläg und so .. :(

seti glaub scho gah mid de antenne, aber musch de waschinli nid s gfühl ha radio lose und wlan glichzitig z müsse.. aber ich meine wer lost scho radio.. XD das chöntsch ja au über de carpc ... ^^ ah ja btw em beste machsch en server no is auto wo den übers web chasch d webcams vom auto streame und irgendwie en stecker dehei wo usse chasch aschlüsse und direkt batterie uflade und de server betriebe.. de chasch überwachig mache, falls der öper will de charre chlaue oder beschädige.. :)

ja obd abindig das gad wükli ab :) das musi mer glaub au irgendwie anefätze :)
chasch ja versueche öbs mid wine gad uf linux.. de chasch di wert glich uslese und chasch es ultraliechts sichers schnells os betriebe..
Leichtbau Carbon Shop