Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Tuning-Forum.ch - das grösste Tuning Forum der Schweiz. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

curi83

Fortgeschrittener

• »curi83« ist der Autor dieses Themas

• Nachricht senden

1

05.08.2006, 01:09

Viele Fragen...

So lüt bi mir was am zemesuche für Alag und han 0 Ahnig vo dem Züg...Bi es paar mol im Media Markt gsi und ha umeglueget aber ha nume Froge gha und jergendwie isch mir niemmert kompetent gnueg döt ine vorcho (dä JJ isch nöd ume gsi sofern da dä isch wo i mein das ers isch).

Also do hani mol so biz mini Froge:
Wa isch dä Unterschied zwüsches aktiv und passiv subwoofer?
Mueni do was wüsse wegem Verstärker wüsse? muenner was spez chöne?
Wa isch eigentli dä unterschied zwüsched zb 200 Watt RMS und 500 Watt normal? Uf wa mueni achte???
Bi dä frontsystem gits jo au alles mögliche...uf wa sötti dötte luege? normalerwis hends jo glaub 4x50 Watt usgang. Also hauptsächlich lits bi mir am Bass.
Und wie berechni svolume für ä Kiste weni en Subwoofer nime ohni Kiste?

thx

2

05.08.2006, 07:55

Hallo

Frög doch al die im TF per PN nache

Samir

Jay Jay

AMS

t4u

:368:

Und wenn no Hi FI Teili bruchsch i het da grad was ganz schön's im Agebohtt

Klich mich curi83